RAK izrekao novčane kazne televizijama RTRS, ATV i Hayat

Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) BiH izrekla je Radio-televiziji Republike Srpske (RTRS) novčanu kaznu od 29.000 KM zbog kršenja Kodeksa o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

Iz RAK-a je saopšteno da je Agencija po službenoj dužnosti izvršila monitoring centralnih informativnih emisija RTRS-a “Dnevnik dva”, “Pečat”, “Aspekt” i “Aktuelno” emitovanih od 15. oktobra do 31. decembra 2016. godine, te nakon analize utvrdila da je prekršen član Kodeksa “Pravičnost i nepristrasnost”.

Osim toga, RAK je 13. decembra 2016. godine primio prigovor SDS-a na informativne emisije RTRS-a “Dnevnik dva”, koji se odnosio na pristrasno izvještavanje i iznošenje neistinitih informacija protiv čelnika ove stranke i Saveza za promjene.

Iniciran prigovorom Instituta za mjeriteljstvo BiH u vezi sa trajanjem televizijskog oglašavanja, RAK je po službenoj dužnosti analizirao program Alternativne televizije iz Banjaluke od 6. marta do 11. aprila, te Televizije “Hayat” od 9. marta do 11. aprila, te utvrdio višestruka prekoračenja dozvoljenog limita u trajanju oglašavanja koje za komercijalne stanice iznosi najviše 12 minuta po satu.

Zbog kršenja člana “Trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine” Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, Alternativnoj televiziji je izrečena novčana kazna od 14.000 KM, a Televiziji “Hayat” od 8.000 KM.

(Nezavisne)

Vukajlović: Zbog građana sam prešao u SNSD

Nakon što je odbornik kluba “Sloboda”, Stojan Vukajlović, odlučio da promijeni stranačke boje i dođe pod okrilje SNSD-a, dobrodošlicu mu je poželio prvi čovjek Banjaluke.